ساحل چت •❤•کـلـبـه عاشـقـان•❤•|عاشقانه میلاد|ساحل چت|جملات عاشقانه|متن و عکس عاشقانه|سایت عاشقانه|وبلاگ دخترونه|وبلاگ پسرونه|اس ام اس عاشقانه|پسر تنها|دختر تنها|غمگین|مطلب عاشقانه|عاشقان|کلبه عاشقانه|وبلاگ|بهترین وبلاگ عاشقانه|ساحل حت|میلاد|







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

تکرار را دوست دارم
تکرار آن لحظه های کوتاه...
تکرار آن صدای آرام با چاشنی دستپاچگی...
تکرار آن "بریم؟" ها...
من 
تکرار لحظه های با تو بودن را دوست دارم
من
تکرار لحظه های با تو بودن را "میخواهم"...



نظرات شما عزیزان:

من خود آن سیزدهم
ساعت20:36---11 اسفند 1393
سلام گلم...خوبی؟من مدیر سایت تلخ و شیرینی زندگی هستم.
خوشحالم که به سایتم اومدی...من تورو لینک کردم...ممنون میشم منم لینک کنی
http://live-love.loxblog.com/

پاسخ:من لینک خودمو ندیدم ک لینکت کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘♥௱ɪŁΛÐ♥✘ در 18:26 | |