ساحل چت •❤•کـلـبـه عاشـقـان•❤•|عاشقانه میلاد|ساحل چت|جملات عاشقانه|متن و عکس عاشقانه|سایت عاشقانه|وبلاگ دخترونه|وبلاگ پسرونه|اس ام اس عاشقانه|پسر تنها|دختر تنها|غمگین|مطلب عاشقانه|عاشقان|کلبه عاشقانه|وبلاگ|بهترین وبلاگ عاشقانه|ساحل حت|میلاد|







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تقدیم به عشقم

if i has to choose between loving you, and breathing. I would use my last breath to say I LOVE YOU.

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن؛ از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگم دوستت دارم.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت12:17---12 اسفند 1393
خخخخ
پاسخ:درد مرض


سارا یکتا
ساعت10:25---12 اسفند 1393
همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................
مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه
دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟
گفت:چرا که نه ...
گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ
گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.
فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟
دو دستی زدم تو سر خودم............


سارا یکتا
ساعت23:07---11 اسفند 1393
لینکوندمت
پاسخ:منم لینکت کردم


سار ایکتا
ساعت22:50---11 اسفند 1393
کامنتت چی بود؟
پاسخ:مگ خودت ندیدی خخخخخخخخ
پاسخ:تازه نگا کردم اشتباهی فرستادم


نازلی
ساعت21:56---11 اسفند 1393
وب زیبایی دارید...موفق باشید:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘♥௱ɪŁΛÐ♥✘ در 18:35 | |