ساحل چت •❤•کـلـبـه عاشـقـان•❤•|عاشقانه میلاد|ساحل چت|جملات عاشقانه|متن و عکس عاشقانه|سایت عاشقانه|وبلاگ دخترونه|وبلاگ پسرونه|اس ام اس عاشقانه|پسر تنها|دختر تنها|غمگین|مطلب عاشقانه|عاشقان|کلبه عاشقانه|وبلاگ|بهترین وبلاگ عاشقانه|ساحل حت|میلاد|







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوست داشتنی ترین رابطه ها ،
رابطه هایی دو طرفه اند …
یعنی هر دو میکوشند برای ادامه دار شدنش …!
هر دو خطر می کنند …!
هر دو وقت می گذارند …!
هزینه می کنند …!
هر دو برای یک لحظه بیشتر، در کنار هم بودن با زمان هم میجنگند …!



نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا (معاون شیطان)
ساعت16:28---19 ارديبهشت 1394
رمانتیک ترین لب و بزرگترین سینه کدومه؟... رمانتیک ترین لب ؛ لب دریاست.بزرگترین سبنه هم ؛ سینه قبرستونه برو از خدا بترس فکر کردی ما ار اوناشیم؟؟؟؟'پاتو ور دار ار روی تسبیحم.منحرف مفسد فی الارض.

سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت17:10---3 ارديبهشت 1394
سلام عزیزم وقتت بخیر. دختر بدکاره ای به اسم معصومه با کمک دوس پسراش از طرف من کامنت غیر اخلاقی میذاره. اگه بهت داد من از طرف اون بیشعور و خودم مهندس سارا عذر میخوام ازتون.وبم بیا دوستانه.یه جکم سهمته بدم بهت................یه پیام واسم اومد بعد آخرش نوشته بود:ایرانی نیستی اگه کپی نکتیمنم کپی نکردم...الان من دیگه خارجی محسوب میشم.اوه مای گادمن ایران دوست داشت.ایران کیلی کیلی کوب...............خب دیگه من برمو کامنتو جواب دادی تو آپ قبلیم بده .بوس بای.

سارا یکتا
ساعت18:15---18 فروردين 1394
دیروز با دوستم مهتاب سر یه موضوعی دعوام شد در حد بزن بزن.بعد دیدم یهویی وسط دعوا نشست روی زمین و شروع کرد به خندیدن.گفتم الاغ واسه چی داری میخندی؟گفت :چرا وقتی مشت میزنی مثل این فیلم هندیا صداشونو در می یاری؟؟؟؟؟
پاسخ:خخخخخخخخ


سارا یکتا
ساعت14:16---11 فروردين 1394
رفتم بانک گفتم هیشکی از جاش تکون نخوره همه بخوابن رو زمین بعد گفتم الکی مثلا من سارق مسلحم الانم تو کلانتریم اینا این الکی ها رو نشنیده بودن بی شعورا مث خر منو زدن..................سلام خوبی؟تو همبلاگیهات از سارا یکتا با معرفت تر هم دیدی؟؟؟؟؟نوچ دیدی ایمیلمم تو کامنتم گذاشتم دوس داشتی اد بنمو بعدشم جواب کامنت شرعی و اخلاقی و عرفی و اجتماعی وفرهنگی و...واجبه ها؟؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت7:41---7 فروردين 1394
امروز رفتم سوپر مارکت یه چیپس برداشتم و رفتم بیرون.یارو گفت :کجا؟گفتم:الکی مثلا پولشو دادم.گفت:بیارفتم جلو گفتم:چیه؟؟؟؟؟يدونه زد تو دهنم که تا یربع صدای زود پز میدادم.برگشته میگه:الکی مثلا من بقیه پولتو دادم.........................سلام سال نو مبارک.میگم اسم وبمو بذارم فضول خزری چطوره
پاسخ:خوب نیس


سارا یکتا
ساعت10:18---5 فروردين 1394
عید شما مبارک دم شما سه چارک

سارا یکتا
ساعت10:12---28 اسفند 1393


سارا یکتا
ساعت18:11---25 اسفند 1393
دقت کردین وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع میشن چه مامانیه چه خنده هاش مامانیه لباساشو چه مامانیه از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟؟وقتی پوشک بچه رو باز میکنن میگن ای بابا!!! چقدر ریده???????

سارا یکتا
ساعت15:05---22 اسفند 1393
احسنت بر آن شیری که تو را خورد

سپیده
ساعت17:36---15 اسفند 1393

پاسخ:چیه


atefeh
ساعت15:15---13 اسفند 1393
با ما مــــشک‍ـــل داری ؟ از مـــــا بـــــــــدت‍ـــ میــاد ؟

بِـــــــــمون زنگ‍ــــــــ بــــــــــزن مشکــلـــتــــو بـــگ‍ـــو

شـــــمــــــــــارمــــــــ ـــــــونـــــــــــــو ن‍ــــــــــــداری ؟

ایــــــن یع‍ـــنــــی مـــــــا رو نمیشـــنــــــاســــــــــی

پـــــــــــس اگـــــــه مــــا رو نمیـــــشنـــــــاســـــــی

لــــــــطـــــفــــــــــــ ـا خـــــــــــــف‍ـــــــــــــ


سارا یکتا
ساعت22:30---12 اسفند 1393
80 ساله لینکی

پیمان . امنه
ساعت16:16---12 اسفند 1393
مهلا عزیز واقعا زیبا بود
وبلاگ خوب و با سلیقه ای داری
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
پاسخ:مرسی ک نظر دادی بازم سر بزن


َAr@n!ka
ساعت16:00---12 اسفند 1393
چه اشتباهِ بزرگیه تلخ کردنِ زندگیمون واس کسی که :
بدونِ ما شیرین ترین لحظات زندگیشُ سپری میکنه.



امیرحسین7
ساعت18:19---2 مرداد 1392
کجاش سخته بغل کردن ه خو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘♥௱ɪŁΛÐ♥✘ در 15:46 | |