ساحل چت •❤•کـلـبـه عاشـقـان•❤•|عاشقانه میلاد|ساحل چت|جملات عاشقانه|متن و عکس عاشقانه|سایت عاشقانه|وبلاگ دخترونه|وبلاگ پسرونه|اس ام اس عاشقانه|پسر تنها|دختر تنها|غمگین|مطلب عاشقانه|عاشقان|کلبه عاشقانه|وبلاگ|بهترین وبلاگ عاشقانه|ساحل حت|میلاد|







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عاشق هوس های عاشقانه ام

دست هایت را به من بده

به جهنم که مرا به جهنم میبرند به خاطر عشقبازی با تو !!!

تو خود بهشتی.....



نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت11:08---19 اسفند 1393
با دختره رفته بودم رستوران
نمكدونش از اين پيچوندنيا بود
هي تكونش ميداد، نمك نميومد،
خيلي آروم تو گوشش گفتم بپيچونش
اونم اول يه نگاه به دور و برش كرد و بعد نمكدونو گذاشت تو كيفش.
.
.
.
هيچي ديگه، صاحب رستوران كه تعطيل كرد پرنده فروشي زد
نمكدونه هم به اذن خدا از تو كيف دوستم به معراج رفت، منم كه الان تو تيمارستان روزبه نشستم دارم با كفگير چمن ميخورم


رها
ساعت22:41---18 اسفند 1393

زیباترین مثلا الکی که خوندم:
نگهم نیست به دنبال نگاهت ، الکی!
مثلا رفته ز سر حال و هوایت ،الکی!
به من اصلا چه که این ماه میایی یا نه
مثلا نیست به دل دلهرهایت ، الکی!
هرشب از فرط خوشی اول شب میخوابم
مثلا غم نشده خاطره هایت ، الکی!
در و دیوار همه قصه تو باخبرند
مثلا نیست دلم اهل شکایت ، الکی!
انقدر خوب و متینم که خدا میداند
مثلا سگ نشوم هر دو سه ساعت ، الکی!



hasti
ساعت16:53---1 مرداد 1392
سلام داداش میلاد
درست شد همونی که میخواستی ....در ضمن من لینک خودمو ندیدم


ღشمیم عشقღ
ساعت16:17---1 مرداد 1392
مرسیی که سرزدی من لینکت کردم تو هم منو با اسم شمیم عشق لینک کن بای

hasti
ساعت0:49---1 مرداد 1392
سلام دوست گلم مرسی بهم سر زدی
وبت عالیه ...خدا قوت
پایدار باشید
شما لینک شدید خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘♥௱ɪŁΛÐ♥✘ در 15:34 | |