ساحل چت •❤•کـلـبـه عاشـقـان•❤•|عاشقانه میلاد|ساحل چت|جملات عاشقانه|متن و عکس عاشقانه|سایت عاشقانه|وبلاگ دخترونه|وبلاگ پسرونه|اس ام اس عاشقانه|پسر تنها|دختر تنها|غمگین|مطلب عاشقانه|عاشقان|کلبه عاشقانه|وبلاگ|بهترین وبلاگ عاشقانه|ساحل حت|میلاد|







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید:

چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟

چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟

اما افسوس که هیچ کس نبود ...

همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ...

آری با تو هستم ...!

با تویی که از کنارم گذشتی...

و حتی یک بار هم نپرسیدی،

 

چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!! 

 

ستاره وقتی میشکنه میشه: شهاب

ولی

دلی که میشکنه میشه: سوال بی جواب 

 

گفتمش بی تو چه باید کرد؟            عکس رخساره ی ماهش را داد

 

گفتمش همدم شب هایم کو؟             تاری از زلف سیاهش را داد

 

وقت رفتن همه را می بوسید           به من از دور نگاهش را داد

 

 

یادگاری به همه داد و                  به من انتظار سر راهش را داد

 

 



نظرات شما عزیزان:

honey@...56
ساعت15:37---21 اسفند 1393
زیبا بود

......RAMIN.....
ساعت6:47---21 اسفند 1393
داداش دمت گرم
یه لـــــایـــــــــک گنده داریاا...
گفتم که میام
موفق باشی
راستی این عکس پایینیه هم خیلی خیلی قشنگه
بای
پاسخ:بازم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘♥௱ɪŁΛÐ♥✘ در 10:53 | |