ساحل چت •❤•کـلـبـه عاشـقـان•❤•|عاشقانه میلاد|ساحل چت|جملات عاشقانه|متن و عکس عاشقانه|سایت عاشقانه|وبلاگ دخترونه|وبلاگ پسرونه|اس ام اس عاشقانه|پسر تنها|دختر تنها|غمگین|مطلب عاشقانه|عاشقان|کلبه عاشقانه|وبلاگ|بهترین وبلاگ عاشقانه|ساحل حت|میلاد|







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

سلامتی خودم!!

چون با همه خندیدم،همه رو دلداری دادم..

نگران همه شدم،به همه اهمیت دادم...

بغض های خیلی هارو به خنده تبدیل کردم...

پای بغض های خیلیا گریه کردم...

واس خیلیا داداش بودم ولی هیشکی 

واس ما آبجی نبود...

هیچکس حتی نفهمید تو دلم چی میگذره!!!!

یه سلامتی به سلامتی عشقی که 

بارفتنش تا ابد آورت کرد....

 

به سلامتی  تنهایی که تنهات نمیذاره...



نظرات شما عزیزان:

hasti
ساعت16:39---7 مرداد 1392
سلام داداش میلاد...خوبی داداش
خیلی پست قشنگی بود
پایدار باشی
********************
اگر دلت گرفت...

سکوت کن...

این روزها هیچکس معنی دلتنگی را نمیفهمد!!!


معصوم
ساعت12:26---7 مرداد 1392


ghazal
ساعت0:26---3 مرداد 1392
وبت قشنگه
ممنون بهم سرزدی
موفق باشی


♥.:.:*خانوم بلا*:.:.♥
ساعت19:01---2 مرداد 1392
سلااااااااااام
من لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘♥௱ɪŁΛÐ♥✘ در 23:4 | |