ساحل چت •❤•کـلـبـه عاشـقـان•❤•|عاشقانه میلاد|ساحل چت|جملات عاشقانه|متن و عکس عاشقانه|سایت عاشقانه|وبلاگ دخترونه|وبلاگ پسرونه|اس ام اس عاشقانه|پسر تنها|دختر تنها|غمگین|مطلب عاشقانه|عاشقان|کلبه عاشقانه|وبلاگ|بهترین وبلاگ عاشقانه|ساحل حت|میلاد|







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده

 

شمال

 


یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی

 

گذارد

 


و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر

 

آمدنش

 

بودی ؛

 


آی می چسبد …

 



نظرات شما عزیزان:

nazir
ساعت12:22---11 مرداد 1392
تو رو لینکیدم ....

اگه خواستی من با اسم زاغمرز بلینک...

دمت گرم×

فعلا....زت زیاد
پاسخ:لینک شدی


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:10---11 مرداد 1392
تو اينجا نيستي !
و من تنهاي تنها
با سکوتي سخت درگيرم !
و مي دانم اگر ديگر نيايي
در غروبي سرد و غمبار و پر از ترديد
" مي ميرم "
اميد باز گشت تو
مرا زنده نگه مي دارد و
آري ....... تو مي آيي !
" تو .... اي تنها بهانه من "
و مي دانم که دوباره
شاخه هاي خشک احساسم جوانه مي زند !
و من بار ديگر لبريز از عشق با تو بودن
تمام لحظه هاي تلخ پاييزي ام .....
تمام لحظه هاي بي تو بودن را .....
و تمام خاطرات سرد و بي روح نبودنت را .....
با تمام دلتنگي هايم......
به دست باد مي سپارم !
بيا ... و با آمدنت بگير از من
اين همه دلتنگي را ...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:01---11 مرداد 1392
عادت ندارم درد دلم را به کسی بگویم..!
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم..!
تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه دلی..!
==================
سلام خوبی؟؟؟
ممنون که لطف می کنی وبهم سر میزنی ...
اگه میبیی مثل قبلا سر نمیزنم باید منو ببخشی آخه این روزا سرم خیلی شلوغه برای همین کمتر وقت می کنم بیام نت.
به بزرگواری خودت ببخش...
موفق باشی
یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘♥௱ɪŁΛÐ♥✘ در 23:39 | |