ساحل چت •❤•کـلـبـه عاشـقـان•❤•|عاشقانه میلاد|ساحل چت|جملات عاشقانه|متن و عکس عاشقانه|سایت عاشقانه|وبلاگ دخترونه|وبلاگ پسرونه|اس ام اس عاشقانه|پسر تنها|دختر تنها|غمگین|مطلب عاشقانه|عاشقان|کلبه عاشقانه|وبلاگ|بهترین وبلاگ عاشقانه|ساحل حت|میلاد|







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

باید کسى را پیدا کنم

که دوستم داشته باشد!

آنقدر که یکى از این شب هاى لعنتى،

آغوشش را براى من و یک دنیا خستگىام بگشاید…

هیچ نگوید…

هیچ نپرسد…

فقط مرا در آغوش بگیرد…

بعد همانجا بمیرم…

تا نبینم روزهاى آینده را…

روزهایى که دروغ مىگوید!!!

روزهایى که دیگر دوستم ندارد!!!

روزهایى که دیگر مرا در آغوش نمیگیرد!!!

روزهایى که عاشق دیگرى مىشود....



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت11:25---26 اسفند 1393
سلام...پستات باحال بووووود...
سر بزن آپممممممممممم...
پاسخ:اومدم


شیدا
ساعت13:05---12 مرداد 1392
مر30ک لینکم کردی

نگین
ساعت23:49---11 مرداد 1392
سلام لینکت کردم منو با عنوان وبم لینکم کن
پاسخ:لینک شدی


نگین
ساعت17:59---11 مرداد 1392
وبت خیلی قشنگه ممنون که سر زدی

novin
ساعت11:45---11 مرداد 1392
باشه واسه تو هم رایگان اسمشو چی بزارم؟خب داداشمی چیکار کنم

saba_R
ساعت9:57---11 مرداد 1392
وب قشنگی داری مطالبت جالبه اما این لینکای تبلیغاتی که ته پستات میذاری سرعت وبت میشه لاک پشتی دیر بالا میاد امیدوارم از انتقادم ناراحت نشی
پاسخ:تبلیغاتی واسه روم خودمه چکار کنم ههههههههههههههههه


nazir
ساعت1:31---11 مرداد 1392
وبت باحاله.....

وخ کردی به منم بسر!

منتظررررما!!

فعلا.....زت زیاد×
پاسخ:امدممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘♥௱ɪŁΛÐ♥✘ در 23:53 | |