ساحل چت •❤•کـلـبـه عاشـقـان•❤•|عاشقانه میلاد|ساحل چت|جملات عاشقانه|متن و عکس عاشقانه|سایت عاشقانه|وبلاگ دخترونه|وبلاگ پسرونه|اس ام اس عاشقانه|پسر تنها|دختر تنها|غمگین|مطلب عاشقانه|عاشقان|کلبه عاشقانه|وبلاگ|بهترین وبلاگ عاشقانه|ساحل حت|میلاد|







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سـُـرعَتـــِشـو کـــــــــــَـم کـــــرد ✖✖

کــــــــــِشید کناڔ خیابوڹ✖✖


شیشــِـــہ رو داد پایــیــــــــــن ✖✖


یــــــہ شَب 200تومَــــــــــن✖✖


√√√ نگا کــــــــــرد ✍✍✍

دید ⇦ خواهـــَــرِشـــــــــــــه ⇨ 

★هــــــــــHeeeــــــــــہ★ 

〇زمـیـــــن گِرده مَـــــشتــــــــــی ××



نظرات شما عزیزان:

ترمه
ساعت2:40---28 اسفند 1393
سلام
وبت عاااااااااااالیه!
حیف که کپی ممنوع بود وگرنه همه رو کپی میکردم.
خوشحال شدم به وبم اومدی و نظر قشنگتو گذاشتی....
راستی با عنوان ♥عاشقانه میلاد♥ لینک شدی.
خوشحال میشم منو لینک کنی
پاسخ:لینک شدی


Samaneh
ساعت15:34---27 اسفند 1393
وبت لایکــــــــــــــ به منم سربزن

پرستو
ساعت15:27---27 اسفند 1393
لایگ داداشی وبت عالیه

♥F@Hi !V!eh jOn♥
ساعت15:24---27 اسفند 1393
لایک عالی بود به منم سر بزن...
پاسخ:چشم


hassti
ساعت15:22---27 اسفند 1393
مرسی اقا میلاد وبلاگت خوبه به وب منم سر بزن

sepideh
ساعت15:21---27 اسفند 1393
اره دیگه زمانه بدی هست باور کن نه پسرا هم دخترا هم پسرا زمانه بد شده باور کن باور میکنم فقط خودت میتونی انسانیتو به خودت یاد بدی نه کس دیگه من که انسانیت یاد دادم به خودم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘♥௱ɪŁΛÐ♥✘ در 15:15 | |